Fenix Outdoor

Om dette projekt

Fenix Outdoor

Fenix Outdoor er en international koncern, der huser flere forskellige outdoor brands. Koncernen har i dag over 2.000 medarbejdere på globalt plan.

Opgave

Fenix Outdoor havde behov for at få udviklet en e-læringsskabelon, med et design baseret på deres egen brandstilguide. Ved at bruge deres egen typografi, farvepalet, billeder og loger understøttes fremtoningen af virksomheden, så den også stemmer overens med resten af Fenix Outdoor’s materiale og visuelle udtryk.

Samarbejde

I samarbejde med Fenix Outdoor har vi udviklet en e-læringsskabelon i værktøjsprogrammet Adobe Captivate. Skabelonen er udviklet og designet til at passe virksomhedens brand style guide og derfor baseret på billeder, logoer, skrifttype fra virksomheden. Fenix Outdoor har også modtaget undervisning i Captivate, så det er muligt for organisationen selv at udvikle e-læring til deres medarbejdere.

‘We have at Fenix Outdoor been working with ProLearning to develop training content specifically minded towards our Brand Stores’ retail staff. It’s been a great process and ProLearning did a fantastic job guiding us through the world of e-learning to ensure that we ended up with the best possible learning outcome. ProLearning has been easy to work with along the way and seemed genuinely interested in creating the best possible results, which showed in a super responsive and flexible collaboration. We will definitely be turning to ProLearning in the future when we have new needs for E-learning development!’

        – Ulrik Angaard, Global Head of Communiations, Fenix Outdoor

Du kan se alle vores cases her: Kundecases
Kunde

Fenix Outdoor

Sektor

Privat

Forløb

E-læring Undervisning

Kategori
E-læring
Tags
e-læring, e-learning, undervisning